domingo, 30 de marzo de 2008

MALTA......

Aquestes vacances de Setmana Santa hem viatjat a Malta. En un principi, havia de ser un pal, un rotllo..., fins i tot, abans de marxar ja planejàvem com ens podriem escapar i anar al nostre aire. Doncs, per sorpresa de tots, ha estat una experiència magnífica. Hem conegut un munt de gent súper maca, hem après un munt de cançons i danses, de jocs, coses d'altres cultures... . A més a més, "we spoke english all day" bé, el nostre anglès era bastant indi però ens fèiem entendre força bé, ji,ji,ji.

Ara, un cop a casa, estic recordant aquests dies amb una certa tristesa perquè ja s'han acabat. Els tornaré a veure? Serà d'aquí a poc temps o haurà de passar molt de temps? Ens escriurem per mail o només seran els primers dies? ..... són preguntes que em volten pel cap i que de moment no tenen resposta. La veritat és que m'és difícil explicar tot el que he sentit i he viscut durant tots aquests dies. Les úniques paraules que em surten són: increible, fantàstic, inolvidable....., i l'únic desig: que es torni a repetir. See you soon!!!!











2 comentarios:

Mabel (aventuresidesventuresdels30) dijo...

Hola wapissima, me'n alegro que ja tinguis bloc, jaja així podré fer els meus comentaris, jaja ja veuràs que jo comento molt!

Petonets i benvinguda al món dels blocs!

Ai demà a patir amb l'inspector, espero que tot ens vagi bé!

Nanit

MARTA (cole)

Mabel (aventuresidesventuresdels30) dijo...

Per cert, només es pot fer comentaris al teu bloc amb la direcció de gmail...això ho has d'arreglar a la configuracíó!

ptons

MARTA