domingo, 12 de octubre de 2008

EL MÓN DELS CLICS!!

Heu entrat mai al món dels clics? És clar!! em direu. Quan érem petits i petites ens en fèiem un fart de jugar. Teníem un circ i fèiem que els malabaristes fessin coses súper difícils i que els lleons saltessin per les anelles, amb el vaixell pirata lluitàvem en contra dels dolents, fèiem veure que érem pares i mares i portàvem a passejar als nens amb el cotxet, teníem moltíssims animals: micos, gossos, gats, ànecs, óssos..., teníem una casa on no hi faltava ni el mínim detall...

Per què us ho explico tot això? doncs perquè avui hem anat a Montblanc. Hem anat a veure com un munt d'éssers diminuts han envait aquest bonic poble medieval.

La veritat és que ha estat preciós i màgic. Hi havia deu taules plenes de clics. Cada taula tenia una temàtica diferent: els romans, el Pol Nord, el circ, Montblanc medieval, les cases colonials, Egipte i la Índia, el Planeta de les llenties... . Semblava que aquells petits ninotets fossin vius. No hi faltava cap detall. Realment, durant quasi bé dues hores, hem estat en un món ple de màgia.



Aquí us deixo un àlbum de fotos. Espero que disfruteu tant com jo ho he fet!!!!


BubbleShare: Share photos - Craft Supplies

3 comentarios:

Rosa dijo...

Jo hi volia anar però al final no hem pogut!!!


Buàaaaaaààààà!!!

Un petó
Rosa

Mabel (aventuresidesventuresdels30) dijo...

ualaaaa! m'ha encantat el post, veineta! de petita m'encantaven els clics hi havia jugat moltissimes hores, i es que trobo que són unes joguines que desperten la imaginació i creativitat dels nens i nenes!

Jo no sabia que hi hagués això a montblanc, sinó m'hagues fet gràcia!

Bé en una altra ocasió serà!

petonets de lluna!
MARTA

Anónimo dijo...

HOLA Barrufeta mi comentario es para advertirte que vayas con mucho cuidado con la mirada de ruth ya que esta implicada en una estafa que estan haciendo en el hogar de la luz donde se aprovechan y se lucran de un colectivo tan vulnerable como los politoxicomanos. es la hija del director y quien esta llevando esta estafa a gran escala por internet debido a sus grandes conocimientos. no deis ni un solo donativo ni tu ni nadie que conozcas. es una estafa, pasate por figueras y lo comprobaras. este hombre esta imputado por un monton de fraudes.