domingo, 5 de octubre de 2008

PER FI!!

Uffff!!! Feia tant de temps que no escrivia al blog que ja quasi bé no m'en recordo de fer-ho, ji,ji,ji. Tenia moltes ganes de penjar un post però és que no tinc un moment de tranquilitat. Des de que ha començat l'escola vaig molt atrafagada perquè durant la setmana faig cursets i al cap de setmana em toca fer tota la feina de l'escola. A veure si a partir d'ara em centro i m'organitzo una mica més perquè sinó això serà molt estressant ji,ji,ji.

A veure, per on començo, perquè no em vull deixar res de totes les coses que he fet durant tot aquest temps que he estat absenta del blog.

Amb els amics de barraques vam fer un sopar pre-diada vestits de catalanets i catalanetes. Va ser molt divertit. Feiem molta patxoca amb les faldilles, els cistells, les barretines, les espardenyes... . La veritat és que uns ens ho vam currar més que els altres però ens ho vam passar igual de bé. L'endemà vam anar a la manifestació de l'11 de setembre. Em va fer molta il·lusió anar-hi perquè també va venir l'Ermengol (el meu nebot) i vaig poder comprovar que està fet tot un revolucionari (no sé pas a qui ha sortit, ji,ji). Un dia que ens deixen expressar lliurement pels carrers de les ciutats s'ha d'aprofitar!!!!

El següent cap de setmana vam anar a fer la primera trobada de monitors d'aquest any. El lloc escollit va ser Prades. Els que van organitzar la trobada s'ho van currar moltíssim. Vam disfrutar com a camells i per fi vam poder coneixer la cara del nen del logo del nostre esplai. Aquesta trobada va ser molt emotiva per mi perquè jo em vaig despedir com a monitora i perquè els joves que he portat durant sis anys van començar a fer de monitors. És molt maco veure com gràcies a l'esforç de tots els monitors que han tingut al llarg de la seva vida, ara s'estimen a l'esplai i volen continuar educant en el lleure als nens i a les nenes.

Després d'aquests moments tendres..., us vull explicar que aquest divendres passat vam fer el sopar de benvinguda a l'escola. Vam anar a sopar al Racó de l'hort a la Selva. Després d'uns riures, vinet i un tip de menjar, vam decidir anar de concert a Vilallonga. Al concert només hi vam anar els fiesteros i els bons del cole, ji,ji,ji. Ens ho vam passar la mar de bé: ballant, rient, brindant, el Jose amb les seves anades de la pilota i els seus metres i centímetres, el Josep amb la seva història dels moros i els cristians, la Dolors que és la Sirenita de l'escola, la Núria que es moria de fred i tothom li fotia la beguda pel damunt, la Rosa amb la seva marxa característica, la Mireia fent plans per fer una paella, anar a l'Aquatònic de les Termes.... . Avui no podré penjar cap foto però la Rosa me'n passarà unes que no tenen desperdici, ji,ji. En definitiva, que espero que no sigui la última trobada que fem perquè vaig disfrutar i riure molt. Gràcies a tots i a totes per aquests bons moments. aquí us deixo algunes fotos de les celebracions anteriors.


Un sac ple de petons de mil colors!!!!!!!!








2 comentarios:

Mabel (aventuresidesventuresdels30) dijo...

Uau! així que és tota una actualització del bloc amb pèls i senyals!

Espero que la propera no es faci esperar tant!jaja o que hi hagi punts i a part ...jaja

Petonets

MARTA

Rosa dijo...

Et passo les fotos de manera discreteta (al cole amb l'USB) que n'hi ha alguna.....

En fi!!!!

Una festa molt maca.
S'haurà de repetir!!!!

Un petonàs