lunes, 16 de junio de 2008

LOS NIÑOS DEL HAMBRE

Aquí us deixo un vídeo d'un grup que es diu Canteca de Macao que m'agrada molt. Espero que serveixi per reflexionar sobre el món en el que vivim. A vegades, ens oblidem del que passa al nostre voltant o a milers de quilòmetres perquè només pensem en mirar-nos el nostre propi melic!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ai quanta raó que tens! ens passem la vida queixat-nos del que no tenim o del que mai podrem tenir, i ens deixem portar, arrastrar i preocupar per assumptes que com tu dius, moltes vegades, només ens fan mirar el nostre propi melic!

Gràcies per fer-nos mirar més enllà!

Un petonet

Ruth dijo...

¡Bona tarda! perdonam peró escriuré en castellà, estic anys fora de la meva terra y e perdut habilitat a la hora d´escriure en català, perdonem.
Muy buena entrada, soy muy sensible y una defensora nata de que en este mundo nos tenemos que concienciar de que hay personas que viven en condiciones infrahumanas. No es justo que algunos vivamos en la abundancia, no soy rica pero no carezco de las necesidades básicas, por eso digo abundancia, mientras muchos millones no tienen nada.
He llegado a tu blog, a través del de Rosa, aprovecho para pedirte permiso para agregarlo a la lista de compañeros de mi blog, esperaré tu respuesta, ya que tenemos inquietudes afines y así podré visitarlo con más asiduidad.
Espero tu respuesta, y recibe un gran saludo y felicidades por este blog, además el título ya dice mucho. ¡ Enhorabuena!