miércoles, 25 de junio de 2008

OHHHHH, JA S'HAN ACABAT LES BARRAQUES!!!

Ohhh, quina llàstima!!! Les Barraques ja s'han acabat. Ens hem passat un any patint per si es feien o no però al final, s'han fet i han estat súper bé. Ara, descansant per primera vegada després de quatre dies, penso i recordo tots els moments que he viscut amb una certa melancolia.

* El primer dia: fent lots i lots de begudes per a les entitats (3 pacs de llimonada, 4 d'aigua, 2 capses de cacique, 10 barrils...). Després de carregar capses i més capses, va tocar muntar la nostra barraca: barres, neveres, taules, la terrasseta, la màquina de l'orxata, la planxa, la màquina del kebab, viatges i més viatges a l'esplai per agafar l'equip de so, els llums... .
Després, a les 22h començaven les Barraques. El grup que va inaugurar les Barraques va ser "La Pegatina".
* El segon dia: Gimkama a les set de la tarda i a les vuit ja estavem netejant els coberts, les plàteres, la orxatera, posant el canvi a la caixa i preparant-nos per la segona nit. Em va agradar molt l'actuació del Pepet i la Marieta. No l'havia vist mai i, realment, he de dir que aquest home és un juanxi de la vida ji,j,ji.
* El tercer dia: A les 14.30h vam anar a fer una paelleta amb l'associació de veïns del barri Immaculada. La veritat és que va molt bé aixecar-te, tenir el dinar fet i tornar a dormir una estoneta. A les vuit tornàvem a estar a la barraca fent el mateix que el dia anterior: netejar, carregar neveres, preparar-ho tot... . He de dir que estava molt nerviosa perquè el diumenge era el meu dia, ja que tocava Barricada. M'encanta aquest grup!!!. Els he vist moltes vegades però cada cop que vaig a un concert d'aquesta gent em poso nerviosa i m'emociono. A més, hi havia un factor afegit, ja que vaig poder conèixer als components del grup. Després de més de dues hores de concert cantant, cridant, saltant..., va arribar el moment. El Drogas va obrir la porta del camerino amb un piti i una birra a cada mà. Ens vam acostar cap a ell. Sort que l'Edu i la Vane li anaven dient coses perquè a mi no em sortia cap paraula. Quan vaig reaccionar li vaig demanar dos petons i un autògraf. La veritat és que el Drogas, tot i que no ho sembla, és súper tímid. Ens vam fer una foto de grup per poder penjar a la web de la coordinadora de barraques i varies fotos jo i l'Edu sols. Al final, l'Edu li va demanar una pua de record i ens en va regalar tres. Ufff, encara se'm posa la pell de gallina!!! La veritat és que va ser molt emocionant. Porto dotze anys escoltant als Barri i encara m'agraden tant com el dia que els vaig descobrir. No sé el perquè. Potser és perquè com diu molta gent, han posat cames als coixos, orelles als sords i cares als lletjos. També podria ser perquè les seves lletres són molt clares, parlen de la realitat que et trobes cada dia, de la realitat que hi ha als carrers de sota casa teva, de les injustícies del món en que vivim, de les estupideses que fan els polítics... . Moltes vegades penso que vivim en una societat de borregos, on la majoria de la gent va seguint les modes, sense tenir les idees clares. És igual si una cosa no ens agrada, és la moda i s'ha de seguir. Penso que els Barri tenen molt de mèrit perquè les seves lletres i les seves cançons ja fa 25 anys que van pel món i a més, no han perdut mai la seva pròpia personalitat. Aupa els Barri!!!
* Últim dia de Barraques i revetlla de Sant Joan: Després de tres dies de festa imparable i d'haver anat a treballar al matí havent dormit només una hora i mitja.... el meu cos ja no podia més. Estava súper cansada i encara quedava tota una nit per davant. Al final, vaig decidir fer uns quantes cervesetes per poder aguantar ji,ji,ji. M'ho vaig passar molt bé perquè em vaig trobar molts amics, vaig estar xerrant amb molta gent, vaig ballar amb l'orquestrilla i amb la música de la barraca fins a les set del matí... . Ara, això sí, a les set del matí a desmuntar la barraca i a tornar la beguda que no s'ha venut. A les deu del matí em posava a dormir!!!!

Bé en resum, m'ho he passat súper bé i ja tinc ganes de que arribin les de l'any vinent!!! Aquí us deixo un recull de fotos!! BONA FESTA MAJOR DE REUS!!!!!

1 comentario:

Rosa dijo...

Ei!!!!!

Jo en sóc testimoni. La Barrufeta s'ho va passar molt i molt bé. (o com diu ella, Superbé)

De fet les fotos ja ho demostren, no?
Quina cara de felicitat.

Visca les Barraques 2009!!!

I ara, al Mercadal!!!

Una abraçada,
Rosa