domingo, 31 de agosto de 2008

RESUM DE L'ÚLTIM MES D'ESTIU!!

La última cosa que sabieu de mi era que marxava de vacances. Doncs..., ja he tornat!!! M'ho he passat súper bé. Vam anar a la Vallfosca, a Sort, a Esterri d'Àneu, a la Vall de cardós, a Benasc i.... a molts altres poblets. L'Edu i jo ens hem deixat envair per la magnitud, la bellesa, el misteri, la tranquilitat, la música, el silenci.... de les muntanyes. Ha estat inceible!!!
També hem anat a veure escoles i poblets per anar a viure i demanar-me la definitva però..., malauradament, tot està molt car!!!
Quan vam tornar, vam passar tota una tarda a Prades, gaudint de la companyia de la Rosa, la Marta i l'Abel. Va ser una tarda molt interessant!!!

I ara..., avui que és diumenge..... últim dia de vacances....... Ei!!! però no us penseu que estic trista, eh!!! Tinc moltes ganes de començar aquest nou curs. Tinc ganes de tornar a veure a la gent, de fer petar la xerrada amb la Rosa i amb la veina del costat (això va per tu Marteta!!!) ji,ji , de veure a la Rosa concentrada amb els seus ordenadors, ji,ji, de tornar a veure als meus nens i nenes i fer-nos una abraçada enorme, d'arreglar la classe, de començar nous projectes.... . La única cosa que em fa molt de pal és haver-me de llevar aviat, però.... la vida és així!!! Espero que aquest any es compleixin tots els meus somnis i objectius que, igual com la Marta, m'he proposat de cara al nou curs!!! Mentrestant.... una abraçada per tots i totes.

4 comentarios:

Ruth dijo...

Ja esta bé, que jo encara no e tingut vacançes i vosaltres os ho paseu de goig, encara que dintre d´una setmaneta amb molta sort, pujaré a casa del meu pare a l´Empordà, ja tinc ganes de estar una miqueta tranquila encara que nomes sigui una setmana.
Perdonem les faltes d´ortografia, pero fora de Catalunya tant de temp, es perden les bones costum.

Mabel (aventuresidesventuresdels30) dijo...

Ai si , ja tornem a ser veines! el primer dia sempre costa tornar a la rutina de la feina i agafar el rodatge!
Però al vostre costat ha estat molt bé tornar a la feina! (mira 2 hores i la tropa d'incial a organitzat i a posat en ordre l'aula de ciències... i és que juntes formem un bon equip!)

Petonets especials de gessami (com dius tu) per les meves "veines" la Núria i tu!

per tu també...eh...rosa.

MARTA

Mabel (aventuresidesventuresdels30) dijo...

ups, per cert ha posat i ha organitzat...m'he deixat la H ara ho he vist!

lapsus, arreglat!

Rosa dijo...

Ufffff!!!!!
Encara no m'he concentrat gaire amb les màquines.

Ja m'hi posaré!

De moment m'he dedicat a engegar la comissió, buscar els llibres de mostra de P4 i P5, a aprendre les 5 cançons gospel pel 18 d'octubre amb els de sisè, muntar la cantata de Sant Jordi amb la Lola, rumiar les colònies de la coral, connectar l'ordinador de la biblio, la sortida al vendrell amb tercer,...

Jordina, qui és que et fa matinar?????
No és pas l'escola, no?

Qui s'apunta a fer natació els migdies dilluns i dimecres?


Un petonàs,
Rosa