domingo, 7 de septiembre de 2008

MEME DE LA FELICITAT

Fa bastants dies que la Rosa em va enviar un meme de la felicitat. Va ser una bonica sorpresa que a més, em va fer mollta il·lusió.
Al principi, no sabia de què anava això del meme però aviat ho vaig descobrir.

La Rosa ens va dedicar el meme a la Marta (la meva companya de segon que ara farà primer) i a mi perquè: "amb la seva complicitat han fet que el cicle inicial de l'escola esdevingui un lloc potent de treball en els valors humans".

La veritat és que et dóna molta satisfacció i ànims que algú, a qui tens estimació, reconegui la feina que fas cada dia. Per aquest motiu he decidit continuar la cadena del meme.
Acceptar i continuar la cadena del meme també vol dir acceptar les següents normes:
1- Escriure sis coses sense importància que ens facin feliços.
2- Enllaçar amb la persona que ens ha triat.
3- Escriure les cinc normes aquestes al bloc.
4- Escollir sis persones que es creguin mereixedores de seguir amb el repte i exposar quins són els motius que l'han dut a guanyar-lo.
5- Avisar a aquestes persones i deixar-los un comentari al seu bloc.

Després d'això, vaig a escriure les sis coses sense importància que em fan feliç:
* Poder estar amb la meva família i veure com creix el meu nebot
* Compartir la meva vida amb la meva parella
* Tenir amics, quedar amb ells i veure'ls feliços
* La innocència, la imaginació i la màgia dels infants
* El silenci i la tranquilitat de la muntanya
* Una bonica cançó en el moment oportú

Ara, toca dir les sis persones del meu entorn que crec que es mereixen un meme de la felicitat:
En primer lloc a L'Edu, perquè amb la seva manera de ser em fa avançar cada dia pel camí de la vida.
En segon lloc a la meva família (ja sé que és fer una mica de trampa perquè no és una persona sinó varies però és que són molt importants per mi), per la manera en que m'han educat, m'han ajudat a fer-me gran i m'han estimat.
En tercer lloc al Xavi, perquè és un gran amic i la persona més treballadora que conec. A més, treballant amb ell aquest estiu al camp de treball, he après moltíssimes coses.
En quart lloc al Manxi, perquè des de que el conec la nostra amistat ha anat creixent cada dia més. Perquè m'agrada la seva manera de treballar amb els nens i per tots aquests anys de monitors junts.
En cinquè lloc al Marc, per la seva amistat i també perquè admiro la seva empenta i força de voluntat que li han fet aconseguir pujar al Kilimanjaro.
En sisè lloc (no sé si es val repetir però crec que s'ho mereixen) a la Rosa i a la Marta, perquè espero que disfrutem molt en aquest nou projecte. Crec que val molt la pena treballar pels valors i la tolerància i em fa molta il·lusió fer-ho amb vosaltres.

Fins aquí el meu meme de la felicitat.

Us envio milers de petons plens de màgia i d'amor.

3 comentarios:

Rosa dijo...

Gràcies guapa.
Ens veurem el dilluns a l'escola.
Un petonàs

Rosa

Anónimo dijo...

Eis, holes xica, acabo de veure el mail, ho sento porto unes setmanetes que no sóc persona...sorry. La veritat és que moltes gracies, és una mlt bona setmana per sentir-se estimat :'( A veure quan anem a prendre algo no? o fer un tomb? Que visc a Reus i em sento com si visques a la xina... Parlem, ptns i records

Mabel (aventuresidesventuresdels30) dijo...

Per fi Jordina..Et regalo el meme de la felicitat! si vols saber el perquè fes una lectura al bloc!

Petons

MARTA